Etapy weryfikacji
Lista proj skier do oceny merytorycznej nr RPDS.04.05.02-IZ.00-02-317.18 ZIT WrOF
Lista wniosków złożonych wniosków w ramach naboru RPDS.04.05.02-IZ.00-02-317/18 ZIT WrOF
Regulamin Pracy Komisji Oceny Projektów
UWAGA!
Informujemy, że Biuro ZIT WrOF nie funkcjonuje już w strukturach Wydziału Zarządzania Funduszami.
W związku z tym zapytania w zakresie Strategii ZIT WrOF można kierować do:
Urząd Miejski Wrocławia
Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych
ul. Komuny Paryskiej 39-41
50-451 Wrocław
Adres siedziby, e-mail oraz numer telefonu nie uległy zmianie.
Ogłoszenie o naborze wniosków Oś priorytetowa 4 Środowisko i zasoby, Działanie 4.5 Bezpieczeństwo Poddziałanie 4.5.2 Bezpieczeństwo –ZIT WrOF Nr naboru RPDS.04.05.02-IZ.00-02-317/18
Informacje ogólne
Nabór w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Środowisko
i zasoby, Działania 4.5 Bezpieczeństwo – Poddziałanie 4.5.2 Bezpieczeństwo – ZIT WrOF.
Nabór w trybie konkursowym – skierowany:
- do wnioskodawców/beneficjentów realizujących projekty na obszarze ZIT WrOF;
Pełna nazwa i adres właściwej instytucji organizującej konkurs:
Konkurs ogłasza Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 oraz Gmina Wrocław pełniąca funkcję IP w ramach instrumentu Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego (ZIT WrOF) – pełniące role Instytucji Organizującej Konkurs.
Funkcję Instytucji Zarządzającej pełni Zarząd Województwa Dolnośląskiego.
Zadania związane z naborem realizuje:
Departament Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego, ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, oraz Gmina Wrocław pełniąca funkcję Instytucji Pośredniczącej (pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław) na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy IZ RPO WD
a Gminą Wrocław pełniącą funkcję lidera ZIT WrOF oraz funkcję Instytucji Pośredniczącej, w ramach instrumentu Zintegrowane Inwestycje Terytorialne RPO WD.
Przedmiot konkursu, w tym typy projektów podlegających dofinansowaniu:
Przedmiotem konkursu są typy projektów A i B określone dla działania 4.5 Bezpieczeństwo w osi priorytetowej 4 Środowisko i zasoby, tj.:
4.5.A. Projekty związane z budową lub rozbudową systemów i urządzeń małej retencji.
4.5.B. Projekty dotyczące inwestycji przeciwpowodziowych (mające na celu ochronę obszarów ze średnim ryzykiem powodziowym) – będące częścią zintegrowanych planów zarządzania ryzykiem powodziowym zgodnie z wymogami prawa UE (w tym tzw. Ramowej Dyrektywy Wodnej i Dyrektywy Powodziowej), działania związane z zapobieganiem suszom, w tym:
- projekty dotyczące działań związanych z regulacją i odbudową cieków wodnych, a także ze zwiększeniem retencji wodnej np. poprzez budowę urządzeń piętrzących;
- budowa lub przebudowa zbiorników retencyjnych;
- budowa, przebudowa/ rozbudowa systemu zabezpieczeń przeciwpowodziowych.
Typy wnioskodawców/beneficjentów:
O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się następujące typy beneficjentów:
- jednostki samorządu terytorialnego, ich związki i stowarzyszenia;
- jednostki podległe jst, w tym jednostki organizacyjne jst;
- administracja rządowa;
- Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie;
- organizacje pozarządowe.
Kwota przeznaczona na dofinansowanie projektów w konkursie:
Alokacja przeznaczona na konkurs wynosi 2 496 238 Euro, tj. 10 704 367 PLN.
Alokacja przeliczona po kursie Europejskiego Banku Centralnego (EBC) obowiązującym we wrześniu 2018 r., 1 euro = 4,2882 PLN.
Ze względu na kurs euro limit dostępnych środków może ulec zmianie. Z tego powodu dokładna kwota dofinansowania zostanie określona na etapie zatwierdzania Listy ocenionych projektów.
Kwota alokacji do czasu rozstrzygnięcia naboru może ulec zmniejszeniu ze względu na pozytywnie rozpatrywane protesty w ramach działania.
Minimalna wartość projektu:
Minimalna wartość wnioskowanego dofinansowania: 500 tys. PLN
Maksymalna wartość projektu:
Nie dotyczy.
Maksymalny dopuszczalny poziom dofinansowania projektu lub maksymalna dopuszczalna kwota do dofinansowania projektu:
Dofinansowanie UE na poziomie projektu: maksymalnie 85% kosztów kwalifikowalnych.
Minimalny wkład beneficjenta jako % wydatków kwalifikowalnych:
Wkład własny beneficjenta na poziomie projektu: co najmniej 15%.
Termin, miejsce i forma składania wniosków o dofinansowanie projektu:
Wnioskodawca wypełnia wniosek o dofinansowanie za pośrednictwem aplikacji – generator wniosków o dofinansowanie EFRR – dostępny na stroniehttps://snow-umwd.dolnyslask.pli przesyła do IOK w ramach niniejszego konkursu w terminie od godz. 8.00 dnia 2 listopada 2018 r. do godz. 15.00 dnia 17 stycznia 2019 r.
Logowanie do Generatora Wniosków w celu wypełnienia i złożenia wniosku o dofinansowanie będzie możliwe w czasie trwania naboru wniosków. Aplikacja służy do przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. System umożliwia tworzenie, edycję oraz wydruk wniosków o dofinansowanie, a także zapewnia możliwość ich złożenia do właściwej instytucji.
Ponadto ww. terminie(do godz. 15.00 dnia 17 stycznia2019r.) do siedziby IOK należy dostarczyć jeden egzemplarz wydrukowanej z aplikacji Generator Wniosków papierowej wersji wniosku, opatrzonej czytelnym podpisem/ami lub parafą i z pieczęcią imienną osoby/ób uprawnionej/ych do reprezentowania Wnioskodawcy (wraz z podpisanymi załącznikami).
Jednocześnie, wymaganą analizę finansową (w postaci arkuszy kalkulacyjnych w formacie Excel z aktywnymi formułami) przedłożyć należy na nośniku CD.
Za datę wpływu do IOK uznaje się datę wpływu wniosku w wersji papierowej.
Papierowa wersja wniosku może zostać dostarczona:
a) osobiście lub za pośrednictwem kuriera do kancelarii Departamentu Funduszy Europejskich mieszczącej się pod adresem:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Departament Funduszy Europejskich, Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, II piętro, pokój nr 2019
b) za pośrednictwem polskiego operatora wyznaczonego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Departament Funduszy Europejskich, Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, II piętro, pokój nr 2019.
Zgodnie z art. 57 § 5 KPA termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem nadano pismo w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe. W takim wypadku decyduje data stempla pocztowego. Decyzją Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z dnia 30 czerwca 2015 r., wydaną na podstawie art. 71 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, dokonany został wybór operatora wyznaczonego do świadczenia usług powszechnych na lata 2016-2025, którym została Poczta Polska SA.
Suma kontrolna wersji elektronicznej wniosku (w systemie) musi być identyczna z sumą kontrolną papierowej wersji wniosku.
Wniosek wraz z załącznikami (jeśli dotyczy) należy złożyć w zamkniętej kopercie, (lub innym opakowaniu np. pudełku) której opis zawiera następujące informacje:
- pełna nazwa Wnioskodawcy wraz z adresem
- wniosek o dofinansowanie projektu w ramach naboru nr …………..
- tytuł projektu
- numer wniosku o dofinansowanie
- „Nie otwierać przed wpływem do Wydziału Obsługi Wdrażania EFRR”.
Wraz z wnioskiem należy dostarczyć pismo przewodnie, na którym zostanie potwierdzony wpływ wniosku do IOK. Pismo to powinno zawierać te same informacje, które znajdują się na kopercie.
Wnioski złożone wyłącznie w wersji papierowej albo wyłącznie w wersji elektronicznej zostaną uznane za nieskutecznie złożone i pozostawione bez rozpatrzenia. W takim przypadku wersja papierowa wniosku (o ile zostanie złożona) będzie odsyłana na wskazany we wniosku o dofinansowanie adres korespondencyjny w ciągu 14 dni od daty złożenia.
Oświadczenia oraz dane zawarte we wniosku o dofinansowanie projektu są składane pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Wnioskodawca ma możliwość wycofania wniosku o dofinansowanie podczas trwania konkursu oraz na każdym etapie jego oceny. Należy wówczas dostarczyć do IOK pismo z prośbą o wycofanie wniosku podpisane przez osobę uprawnioną do podejmowania decyzji w imieniu wnioskodawcy.
W przypadku ewentualnych problemów z Generatorem, IZ RPO WD zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu składania wniosków lub złożenia ich w innej formie niż wyżej opisana. Decyzja w powyższej kwestii zostanie przedstawiona w formie komunikatu we wszystkich miejscach, gdzie opublikowano ogłoszenie.
Sposób i miejsce udostępnienia regulaminu:
Wszystkie kwestie dotyczące naboru opisane zostały w Regulaminie, który dostępny jest wraz z załącznikami na stronie internetowej www.rpo.dolnyslask.pl oraz na portalu Funduszy Europejskich (www.funduszeeuropejskie.gov.pl)i na www.zitwrof.pl
Ogłoszenie o konkursie 4.5.2 – ZIT WrOF_
Załącznik nr 1 do regulaminu – Kryteria_wyboru – 4.5.2-ZIT WrOF
Załącznik nr 2 do Regulaminu – Wskaźniki – 4.5.2-ZIT WrOF
Załącznik nr 3 do Regulaminu – Lista sprawdzająca – 4.5__2018
Strategia ZIT WrOF_obowiązywał do 8.10.2018_
Strategia ZIT WrOF_obowiazuje od 9.10.2018
STRATEGIA ZIT WrOF _tryb śledź zmiany…
Form_zakres_inf_pom_de_minimis_przedsieb
Formularz_pomoc_inna_niż_pomoc_w_rolnictwie_lub_r
Instrukcja _v7 – wersja archiwalna
Formularz_zakres_informacji_pomo_de_minimis
Oswiadczenie-o-braku-pom-publ_pom-de-min
Oświadczenie – analiza OOŚ z instrukcją
Oświadczenie-VAT-dla-Partnera-zał.-do-WND-v.2.0a_zmiana
Oświadczenie-VAT-dla-Wnioskodawcy-zał.-do-WND-v.2.0a_
Ośw-VAT-dla-Podmiotu-realizuc.-Projekt-zał.-do-WND-v.2.0a
Szerokie-pelnomocnictwo-ECR-03.02.2016
UOKiK-Pomoc-publiczna-Inf.-dod.
Wklad-niepieniezny-z-pp-i-bez-pp2
Zał.-dot.-określenia-poziomu-wsparcia-w-projektach-partne.
Wzór umowy EFRR 2014 2020_ ver 18_czysta
Załącznik nr 1 Harmonogram rzeczowo- finansowy bez budż.państw.
Załącznik nr 1a Harmonogram rzecz-finan. dla projektów z budżetem Państwa
Załącznik nr 2Harmonogram zamówień dla Projektu
Załącznik nr 3 Harmonogram płatności
Załącznik nr 4 Montaż finansowy Projektu
Załącznik nr 5 Skwantyfikowane wskaźniki osiągnięcia rzeczowej realizacji
Załącznik nr 7 Oświadczenie VAT dla Beneficjenta ver. 12_czysta
Załącznik nr 8 Oświadczenie VAT dla Partnera ver 12_ czysta
Załącznik nr 9 Oświadczenie VAT dla Podmiotu realizującego projekt ver 12_ czysta
Załącznik nr 10 Zestawienie dokumentów dotyczących operacji
Załącznik nr 11 Wykaz dokumentów do wniosku o płatność – ver 16_zz
Załącznik nr 12 Zakres przetwarzanych danych osobowych EFRR_ver 17
Załącznik nr 13 Obowiązki informacyjne Beneficjenta EFRR_ grudzień 17
Załącznik nr 14 Klasyfikacja budżetowa projektu
Załącznik nr 15 Zasady kwalifikowalności wydatkow (v18) autopop