Skorzystaj z systemu informatycznego
W celu wparcia Wnioskodawców w procesie starania się o środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, przed etapem podpisania Umowy o dofinansowanie, Instytucja Zarządzająca udostępniła narzędzia dla obsługi naborów. Są to dwa systemy dedykowane naborom z ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Priorytety I – VII) i Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytety VIII-X):
System Obsługi Wniosków Aplikacyjnych EFS Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (SOWA EFS RPDS)
jest narzędziem informatycznym przeznaczonym do obsługi procesu ubiegania się o środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Społecznego w perspektywie finansowej 2014 – 2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego.
Aby skorzystać z systemu, wejdź na stronę https://www.generator-efs.dolnyslask.pl/
Za pomocą SOWA EFS RPDS możesz:
- Wypełnić i złożyć wniosek o dofinansowanie projektu w ramach aktywnego naboru do Instytucji Ogłaszającej Konkurs;
- Organizować, przechowywać i zarządzać dokumentami;
- Komunikować się i prowadzić korespondencję z Instytucją Ogłaszająca Konkurs.
Przed przystąpieniem do korzystania z systemu SOWA RPDS należy zapoznać się z Instrukcją użytkownika SOWA EFS RPDS dla Wnioskodawców/Beneficjentów
Pomoc w systemie SOWA
Pomoc w zakresie wypełniania wniosku można znaleźć w zakładkach „Pomoc” lub „Często zadawane pytania”.
W przypadku problemów technicznych zaleca się kontakt z działem wsparcia technicznego, zgodnie z dostępną procedurą. Karta elektronicznego formularza zgłoszenia błędu znajduje się w stopce pod linkiem Zgłoś problem.
Wsparcie techniczne obejmuje jedynie problemy związane z obsługą i nieprawidłowościami w funkcjonowaniu systemu, pojawiające się podczas jego użytkowania. Wsparcie techniczne nie służy wyjaśnieniu kwestii merytorycznych związanych z wypełnianymi wnioskami lub fiszkami.
Procedura zgłaszania problemów z obsługą oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu Systemu SOWA EFS RPDS dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Dokument ten zawiera istotne informacje dotyczące kontaktu z linią wsparcia dla użytkowników SOWA EFS RPDS.
System SNOW (system naborów i obsługi wniosków)
jest narzędziem informatycznym przeznaczonym do obsługi procesu ubiegania się o środki pochodzące z EFRR w perspektywie finansowej 2014 – 2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego. Dedykowany jest również dla pracowników obsługujących wnioskodawców oraz ekspertów, oceniających wnioski. System informatyczny (SNOW) służy do wspierania działań związanych z obsługą projektu od momentu złożenia wniosku o dofinansowanie, aż do momentu wyboru wniosku do dofinansowania.
Aby skorzystać z systemu, wejdź na stronę: https://snow-umwd.dolnyslask.pl/ a w przypadku ZIT AW pod adresem https://snow-ipaw.dolnyslask.pl.
Za pomocą SNOW możesz:
- Wypełnić i złożyć wniosek o dofinansowanie projektu w ramach aktywnego naboru do Instytucji Ogłaszającej Konkurs (zwanej.: IOK);
- Poprawić zwolniony do edycji wniosek wraz z załącznikami i ponownie odesłać go do IOK.
- Gromadzić w jednym miejscu wnioski i związaną z nimi korespondencję, zarówno u wnioskodawcy jak również u pracowników IOK.
Pomoc w systemie SNOW
W przypadku problemów technicznych zaleca się kontakt z działem wsparcia technicznego: pn.-pt. 07:30 – 15:00 tel. (71) 776-99-37, adresem mailowy: GWND@dolnyslask.pl.
Wsparcie techniczne obejmuje jedynie problemy związane z obsługą i nieprawidłowościami w funkcjonowaniu systemu, pojawiające się podczas jego użytkowania. Wsparcie techniczne nie służy wyjaśnieniu kwestii merytorycznych związanych z wypełnianymi wnioskami lub fiszkami.
Procedura zgłaszania problemów z obsługą oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu Systemu SNOW dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Problemy w zakresie merytorycznym należy kierować do Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich.
Pytania merytoryczne należy kierować w odrębnym trybie do właściwej Instytucji Ogłaszającej Konkurs
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, pokój nr 300
50-411 Wrocław,
Infolinia: 801 700 008
tel.: (71) 776 95 01, (71) 776 96 51, (71) 776 97 64, (71) 776 97 65
fax.: (71) 776 98 41
e-mail: pife@dolnyslask.pl, pife@dolnyslask.pl
Punkt jest czynny:
w poniedziałki w godzinach 7.30-17.30
w pozostałe dni robocze w godzinach 7.30-15.30
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Al. Armii Krajowej 54 pok.100 – I piętro
50-541 Wrocław
tel. (71) 397 41 10/11, infolinia: 800 300 376
e-mail: promocja@dwup.pl
Punkt jest czynny:
poniedziałek – piątek 7.30-15.30
SL2014
SL2014 (aplikacja główna centralnego systemu teleinformatycznego) jest systemem prowadzonym na poziomie krajowym i wspiera realizację wszystkich programów współfinansowanych z Funduszy Europejskich 2014-2020. Z SL2014 połączone są systemy informatyczne prowadzone w ramach poszczególnych programów.
Po podpisaniu Umowy o dofinansowanie w celu rozliczenia projektów musisz korzystać z systemu SL2014.
System dostępny jest pod adresem: https://sl2014.gov.pl/FLogin/FLogin.aspx
System SL2014 umożliwia Ci:
- obsługę projektu od momentu podpisania umowy;
- składanie wniosków o płatność;
- kontaktowanie się z instytucją odpowiedzialną za działanie lub poddziałanie, z którego otrzymałeś dofinansowanie na realizację swojego projektu.
Dostęp do systemu uzyskasz w momencie rejestracji Twojej umowy/decyzji o dofinansowanie w systemie przez instytucję udzielającą wsparcia. Po jej zapisaniu w systemie wszystkim osobom upoważnionym do wykonywania w Twoim imieniu czynności w SL2014, które zgłosiłeś przekazując Wnioski o nadanie/zmianę/wycofanie dostępu dla osoby uprawnionej w ramach SL2014 zostaną utworzone konta w Aplikacji obsługi wniosków o płatność. Na adresy email podane na Wnioskach o nadanie/zmianę/wycofanie dostępu dla osoby uprawnionej zostaną przesłane wiadomości o utworzeniu kont. Od tego momentu osoby uprawnione będą mogły pracować w systemie tworząc wnioski o płatność, harmonogramy płatności, korzystać z modułu korespondencja itd.
Wniosek o nadanie zmianę i wycofanie dostępu dla osoby uprawnionej w ramach SL2014
Ważne:
Logowanie do systemu odbywa się wyłącznie za pomocą ePUAP lub certyfikatu kwalifikowanego, czyli każda z osób uprawnionych, aby móc pracować w systemie musi mieć profil zaufany ePUAP lub inny certyfikat kwalifikowany.
Logowanie za pomocą Loginu i hasła (trzeci sposób logowania) dostępny jest tylko w przypadku awarii ePUAP (jest to awaryjny sposób logowania). W tym przypadku Loginem jest Twój nr PESEL (lub adres e-mail dla Beneficjentów zagranicznych), a hasło należy uzyskać poprzez wybór opcji „Wyślij hasło” dostępnej na stronie logowania do systemu.
W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat pracy w systemie zachęcamy do zapoznania się z multimedialną instrukcją SL2014 oraz Podręcznikami Beneficjenta:
Podręcznik Beneficjenta jest instrukcją pracy w SL2014, której celem jest przybliżenie funkcjonalności Systemu użytkownikom upoważnionym do jego obsługi. Za opracowanie niniejszego podręcznika odpowiada Ministerstwo Rozwoju, natomiast Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dokonała uzupełnienia zapisów, dostosowując tym samym jego treść do zasad obowiązujących projekty dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Pomoc w systemie SL2014
W sprawie problemów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów w SL2014 należy się kontaktować z opiekunami projektów, natomiast problemy techniczne należy zgłaszać wysyłając Formularz zgłaszania problemów na adres: amiz.rpds@dolnyslask.pl.
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś