Ikona wyszukiwania Szukaj
Nasze serwisy
logo nagłówka2
Ikona kola zebatego - ustawienia
Ikona wersji kontrastowej
Ikona powiekszenia czcionki
Ikona zmniejszenia czcionki

Nasze serwisy

DIP

Spotkanie informacyjne dotyczące poddziałania 2.1.1 E-usługi publiczne – konkursy horyzontalne

30.01.2017 Kategoria: Szkolenia i konferencje, Szkolenie, Wiadomości

Zapraszamy na spotkanie informacyjne związane z ogłoszeniem o konkursie nr:


Konkurs ma na celu wyłonienie do dofinansowania projektów w ramach Osi Priorytetowej 2 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działania 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałania 2.1.1 E-usługi publiczne – konkursy horyzontalne. W ramach niniejszego konkursu ogłoszony jest nabór na następujące typy projektów 2.1 [A, B, C].

O dofinansowanie w ramach konkursów mogą ubiegać się następujące typy beneficjentów:

  • jednostki samorządu terytorialnego, ich związki i stowarzyszenia;
  • jednostki organizacyjne jst;
  • kościoły, związki wyznaniowe oraz osoby prawne kościołów i związków wyznaniowych;
  • podmioty lecznicze działające w publicznym systemie opieki zdrowotnej;
  • instytucje kultury, ich związki i porozumienia;
  • organizacje pozarządowe (w tym organizacje turystyczne oraz LGD);
  • uczelnie/szkoły wyższe, ich związki i porozumienia;
  • jednostki naukowe;
  • jednostki badawczo-rozwojowe;
  • służby zapewniające bezpieczeństwo publiczne;
  • jednostki organizacyjne Służby Więziennej;
  • jednostki sektora finansów publicznych, inne niż wymienione powyżej – dla projektów o zasięgu regionalnym;
  • porozumienia ww. podmiotów.

Spotkanie jest jednodniowe, odbędzie się 21 marca 2017 r. w sali konferencyjnej Wrocławskiego Kompleksu Szkoleniowego we Wrocławiu przy ul. Sztabowej 100, o godz. 10:00.



Udział w spotkaniu jest bezpłatny.



Agenda 21.03.2016



UWAGA: Zmiana organizacji spotkania !!!!



Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom podczas spotkania omówione zostaną podstawowe zasady naboru wniosków, a także postaramy się odpowiedzieć na Państwa pytania dotyczące w/w naboru zgłoszone za pomocą formularza.

Prosimy o zgłaszanie pytań przez formularz (link poniżej), co ułatwi nam lepsze przygotowanie odpowiedzi.

Prosimy o zgłaszanie udziału osób w spotkaniu do dnia 14.03.2017 r. do godz. 13: 00, poprzez formularz zamieszczony na stronie www.rpo.dolnyslask.pl w zakładce o programie „Weź udział w szkoleniach i konferencjach”. Formularz zgłoszeniowy zostanie zamknięty po zgłoszeniu się 100 osób.

Po zamknięciu rekrutacji osoby zgłoszone otrzymają informację e-mailową o zakwalifikowaniu
do udziału w spotkaniu.


Uwaga: Instytucja Zarządzająca RPO WD informuje, że pierwszeństwo udziału w spotkaniu mają osoby zarejestrowane. W związku z tym osoby niezarejestrowane mogą nie zostać wpuszczone na spotkanie, ze względów bezpieczeństwa, w przypadku pełnego obłożenia sali.

Kontakt w sprawie organizacji spotkań informacyjnych dla beneficjentów: Dział Programowania Funduszy Europejskich tel. 71/776 98 28, 71/776 95 64, 71/776 96 05. Ponadto informujemy, że został utworzony adres mailowy spotkaniarpo@dolnyslask.pl  na który można zgłaszać problemy dotyczące zagadnień technicznych dotyczących organizacji spotkania.

Informacji dot. konkursów udziela Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich pod numerem telefonu: 71/ 776 95 01, 71/ 776 96 51, 71/ 776 98 41, oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: pife@dolnyslask.pl.

Prezentacje

Generator wniosków o dofinansowanie-2.0-21.03.2017


Ogólne zasady naboru 2.1 21.03.2017



Spotkanie informacyjne współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

Poleć innym:

link do konta twitter link do konta facabook link do konta google plus