Ikona wyszukiwania Szukaj
Nasze serwisy
logo nagłówka2
Ikona kola zebatego - ustawienia
Ikona wersji kontrastowej
Ikona powiekszenia czcionki
Ikona zmniejszenia czcionki

Nasze serwisy

DIP

Spotkanie informacyjne dotyczące poddziałań 10.1.2 – ZIT WrOF, 10.1.3 – ZIT AJ, 10.1.4 – ZIT AW Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej

05.11.2015 Kategoria: Formularze Spotkania i Szkolenia, instytucja, jak uzyskać dofinansowanie, organizacja pozarządowa, osoba fizyczna, przedsiębiorca, Szkolenia i konferencje, Szkolenie, Wiadomości

DSC_0008

Zapraszamy na spotkanie informacyjne związane z ogłoszeniem:

Ww. konkursy mają na celu wyłonienie do dofinansowania projektów w ramach Osi Priorytetowej 10 Edukacja, dot. poddziałań 10.1.2ZIT WrOF, 10.1.3 – ZIT AJ, 10.1.4 – ZIT AW Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.

W ubieganiu się o dofinansowanie mogą brać udział następujące podmioty wyszczególnione w SzOOP RPO WD, tj.:

  • jednostki samorządu terytorialnego, ich związki i stowarzyszenia;
  • jednostki organizacyjne JST;
  • organizacje pozarządowe;
  • organy prowadzące publiczne i niepubliczne przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego;
  • przedsiębiorcy.

Spotkanie jest jednodniowe, odbędzie się  19 listopada 2015 r. w sali konferencyjnej nr 122 w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu przy ul. Walońskiej 3-5 o godz. 10:00.



Udział  w spotkaniu jest bezpłatny.

Agenda spotkania. 

Prosimy o zgłaszanie udziału osób w spotkaniu do dnia 12.11.2015 r. do godz.14:00 poprzez formularz zamieszczony na stronie www.rpo.dolnyslask.pl w zakładce o programie „Weź udział w szkoleniach i konferencjach”. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o zgłaszanie jednego przedstawiciela danej instytucji. Po zamknięciu formularza zgłoszeniowego osoby zaproszone otrzymają powiadomienia pocztą elektroniczną.

Informujemy, że materiały szkoleniowe będą dostępne z przynajmniej dwudniowym wyprzedzeniem, na stronie www.rpo.dolnyslask.pl w zakładce „Weź udział w szkoleniach i konferencjach”. 

Kontakt w sprawie organizacji spotkań informacyjnych dla beneficjentów:
Dział Programowania Funduszy Europejskich tel. 71/776 98 28. 

Informujemy, że został utworzony adres mailowy spotkaniarpo@dolnyslask.pl na który można zgłaszać problemy i pytania dotyczące zagadnień technicznych lub merytorycznych przed szkoleniem. Odpowiedzi na zadane pytania będą omawiane podczas szkolenia. 

Ponadto informacji dot. konkursów udziela Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich pod numerem  telefonu: 71/ 776 95 01, 71/ 776 96 51, 71/ 776 98 41, oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: pife@dolnyslask.pl, natomiast w zakresie oceny zgodności projektu ze Strategią:

  •  dla ZIT WrOF – przedstawiciele ZIT WrOF pod nr  tel.: 71 777 83 19 oraz 71 777 80 06 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: zit@um.wroc.pl;
  • dla ZIT AJ – przedstawiciele ZIT AJ pod nr tel.: 75 75 46 249  oraz 75 75 46 288 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej zitaj@jeleniagora.pl;
  • dla ZIT AW – przedstawiciele ZIT AW  pod nr tel.: 74 64 88 559 lub za pośrednictwem  poczty elektronicznej: ipaw@ipaw.walbrzych.eu.

Spotkanie informacyjne współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

Dziękujemy za zgłoszenia dla potencjalnych beneficjentów. Informację o zakwalifikowaniu do udziału otrzymają Państwo drogą mailową.

Prezentacje ze spotkania:

Prezentacja z 19.11.2015 – Cel i wskaźniki – Działanie 10.1

Prezentacja z 19.11.2015 – Działanie 10. 1. 4 ZIT AW

Prezentacja z 19.11.2015 – Działanie 10.1.2 ZIT WRO

Prezentacja z 19.11.2015 – Działanie 10.1.3 ZIT AJ

Prezentacja z 19.11.2015 – Regulamin konkursu kryteria wyboru – ZIT- dzialanie 10.1

Prezentacja z 19.11.2015 – Zasada równości szans kobiet i mężczyzn – działanie 10.1

Pytania i odpowiedzi ze spotkania informacyjnego dla Działania 10 1_19 11 2015



 

Poleć innym:

link do konta twitter link do konta facabook link do konta google plus