Ikona wyszukiwania Szukaj
Nasze serwisy
logo nagłówka2
Ikona kola zebatego - ustawienia
Ikona wersji kontrastowej
Ikona powiekszenia czcionki
Ikona zmniejszenia czcionki

Nasze serwisy

DIP

Kwalifikowalność wydatków

22.03.2018 Kategoria: 10 Edukacja, 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, FAQ

Czy można zaplanować np.rozwijanie kompetencji kluczowych np. matematycznych, a wyposażyć pracownie fizyczną, nie realizując w projekcie zajęć akurat z tej kompetencji? Czy zapis w Zał. nr 4 dotyczący uzupełnienia działań skierowanych dla uczniów oznacza, że to uzupełnienie ma być na poziomie danej kompetencji (zajęcia z fizyki – doposażanie pracowni z fizyki) czy na poziomie zajęcia z kompetencji kluczowych oraz uzupełnienie w postaci doposażenia pracowni przedmiotowych- (zgodnie z diagnozą)?

Poleć innym:

link do konta twitter link do konta facabook link do konta google plus