Beneficjent: Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Górze
Tytuł projektu: Rozwój e-kultury i e-usług publicznych poprzez zakup i wdrożenie nowoczesnej aplikacji mobilnej oraz systemu do prezentowania treści na wyświetlaczach wielkoformatowych typu Public Display – system digital signage w Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze
Wartość projektu: ponad 420 tys. zł
Wartość dofinansowania z UE: prawie 300 tys. zł
Poprzednia perspektywa finansowa znacznie przyspieszyła cyfryzację, ale proces ten jeszcze się nie zakończył. Rozwijanie e-usług publicznych i wykorzystanie internetu spowodowało, że mieszkańcom coraz łatwiej się żyje i załatwia różnorodne sprawy.
Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Górze dostrzegła potrzebę szerszego udostępniania informacji kulturalnych. Pakiet oferowanych usług, takich jak np. zapoznanie się z repertuarem czy też zakup biletu elektronicznego poprzez specjalną aplikację mobilną, zadowoli zapewne melomanów w każdym wieku. I bez stania w kolejce pozwoli im zdobyć wejściówki na koncerty. Jeśli ktoś nie chce korzystać z aplikacji, może sprawdzić repertuar lub zarezerwować bilet w specjalnym infokiosku, który znajduje się w filharmonii, a system do prezentowania treści na wielkoformatowych wyświetlaczach może ułatwić podjęcie decyzji, na jaki koncert warto się wybrać.
Audycja o Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze
Beneficiary: Lower Silesia philharmonic in Jelenia Góra
Project title: Public e-culture and e-service development through the purchase and implementation of modern mobile applications and the system for presenting the content on multi-functional screens of Pubic Display type-the system of digital signage in the Lower Silesia Philharmonic in Jelenia Góra
Project value: overt 420 thousand PLN
EU-co funding: almost 300 thousand PLN
The previous financial perspective significantly speeded up the digitalization process, but this process has not yet ended. Developing of pubic e-services and the use of internet caused that the inhabitants live and organize various issues more and more easily.
Lower Silesia philharmonic in Jelenia Góra noticed the need of a wider access to cultural information. The package of offered services, such as for instance familiarizing with the repertoire or purchase of electronic ticket through special mobile application will surely satisfy the music lovers at every age. Without wasting time in queues it will allow them to gain entry tickets to concerts. If a person doesn’t feel like using an application, he or she may check the repertoire or book a ticket in a special info kiosk, which may be found at the philharmonic, a system for presenting the content on multi-functional screens may help you decide what concert you will choose to go to.