Ikona wyszukiwania Szukaj
Nasze serwisy
logo nagłówka2
Ikona kola zebatego - ustawienia
Ikona wersji kontrastowej
Ikona powiekszenia czcionki
Ikona zmniejszenia czcionki

Nasze serwisy

DIP

Wiem, umiem, rozumiem

19.12.2017 Kategoria: Sukcesy projektów, Sukcesy projektów w perspektywie 2014-2020, Sukcesy projektów z perspektywy 2014-2020, Wiadomości

Beneficjent: Gmina Przeworno

Tytuł projektu: Wiem, umiem, rozumiem

Wartość projektu: ponad 290 tys. zł

Wartość dofinansowania z UE: ponad 240 tys. zł

“Wiem, umiem, rozumiem” to projekt, którego głównym celem było, zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji oraz zwiększenie szans edukacyjnych dwustu osiemdziesięciu uczniów i uczennic z Gminy Przeworno. Poprzez zajęcia dodatkowe, warsztaty i wyjazdy edukacyjne, rozbudzano ciekawość oraz zainteresowanie uczniów, przy czym najbardziej skoncentrowano się na obszarze matematyczno – przyrodniczym. Młodym ludziom zaoferowano również wsparcie psychologiczno – pedagogiczne, doradztwo zawodowe oraz działania socjoterapeutyczne. Z nowoczesnych metod nauczania przeszkolono również czterdziestu pięciu nauczycieli. Bez wsparcia nie pozostawiono również rodziców, którzy podczas warsztatów i spotkań mogli dowiedzieć się jak radzić sobie z dorastającą młodzieżą. A wszystko to w salach wyposażonych w nowe pomoce dydaktyczne.




Beneficiary: Przeworno Commune

Project title: I know, understand, comprehend

Project value: over 290 thousand PLN

EU co-funding: over 240 thousand PLN

“I know, understand, comprehend” is a project the key objective of which was to ensure equal access to high quality of education and an increase of educational chances of two hundred and eighty male and female pupils of the Przeworno Municipality. Through additional classes, workshops and educational trips, the curiosity and interests of pupils were brought out, whilst the largest emphasis was placed on mathematical-environmental area. Young people were also offered psychological-pedagogical support, professional consultancy and sociotherapuetic actions. Furthermore, forty five teachers were educated in the scope of modern teaching methods. Parents were also not left without suport. They could learn, during workshops and meetings how to cope with the youth. And all that took place in facilities equipped in new didactic aids.

 

Poleć innym:

link do konta twitter link do konta facabook link do konta google plus