Ikona wyszukiwania Szukaj
Nasze serwisy
logo nagłówka2
Ikona kola zebatego - ustawienia
Ikona wersji kontrastowej
Ikona powiekszenia czcionki
Ikona zmniejszenia czcionki

Nasze serwisy

DIP

Webinarium dla potencjalnych beneficjentów w ramach FEDS 2021-2027, działanie 1.3. Cyfryzacja usług publicznych – 30 maja 2023 r.

19.05.2023 Kategoria: FEDS 2021-2027, instytucja, jak uzyskać dofinansowanie, Kim jestem, Szkolenie, Temat, Wiadomości
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Jeleniej Górze zaprasza  na webinarium związane z ogłoszonym konkursem w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, działania 01.03. Cyfryzacja usług publicznych.

 

W ramach konkursu przewidziane jest wsparcie na projekty obejmujące tworzenie i modernizację systemów informacji przestrzennej oraz cyfryzację państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik)   w celu usprawnienia procesów i ułatwienia komunikacji między podmiotami publicznymi i gospodarczymi.

 

Webinarium odbędzie się 30 maja 2023 roku (wtorek) w godz. 10.00 – 14.00

 

Webinarium odbędzie się na platformie internetowej ZOOM.

 

Dla sprawnej organizacji webinarium prosimy o zgłaszanie się za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego do dnia 29.05.2023 r. do godz. 9.00

 

Formularz zgłoszeniowy na „Webinarium dla potencjalnych beneficjentów w ramach FEDS 2021-2027, działanie 1.3. Cyfryzacja usług publicznych” 

 

Po rejestracji, na dzień przed spotkaniem, otrzymacie Państwo na podany podczas rejestracji adres mailowy bezpośredni link do webinarium wraz ze wskazówkami do logowania. W razie problemów technicznych, prosimy o kontakt z organizatorem.

 

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

 

Liczba miejsc jest ograniczona. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

 

W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.

 

Do udziału zapraszamy: Jednostki Samorządu Terytorialnego (w tym związki i stowarzyszenia JST), jednostki organizacyjne działające w imieniu JST, podmioty świadczące usługi publiczne w ramach realizacji obowiązków własnych JST.

 

Program spotkania:

 

9.50-10.00 – Rejestracja uczestników;

 

10.00-10.20 – Przywitanie uczestników, źródła informacji o Funduszach Europejskich oraz oferta Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich;

 

10.20-10.40   – Przedstawienie ogólnych założeń naboru – Wydział Zarządzania RPO Departament Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;

 

10.40 -11.30 – Omówienie kryteriów wyboru projektów – Wydział Zarządzania RPO, Departament Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;

 

11.30 – 11.45 – Przerwa;

 

11.45 – 12.10 –  Generator wniosków o dofinasowanie WOD2021 –  aspekty techniczne – Administrator Merytoryczny IZ, Departament Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;

 

12.10 – 12.50 –  Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami (instrukcja do wniosku o dofinansowanie, załączniki do wniosku) – Wydział Wdrażania EFRR, Departament Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;

 

12.50-13.30 Procedura oceny projektów, sposób komunikacji z wnioskodawcą – Wydział Wdrażania EFRR, Departament Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;

 

13.30 – 14.00 – Pytania i odpowiedzi.

 

 

Organizator spotkania:

 

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Jeleniej Górze

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Ul. Bankowa 27; 58-500 Jelenia Góra

tel. 75 619 97 44, 75 619 97 45; e-mail: pife.jeleniagora@dolnyslask.pl

Poleć innym:

link do konta twitter link do konta facabook link do konta google plus