Ikona wyszukiwania Szukaj
Nasze serwisy
logo nagłówka2
Ikona kola zebatego - ustawienia
Ikona wersji kontrastowej
Ikona powiekszenia czcionki
Ikona zmniejszenia czcionki

Nasze serwisy

DIP

Rekrutacja do projektu „Mobilny urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach”

30.06.2020 Kategoria: Wiadomości

Fundacja Partycypacji Społecznej serdecznie zaprasza urzędników urzędów gmin, do wzięcia udziału w projekcie, którego celem jest wypracowanie modelu świadczenia usług publicznych przez pracowników samorządowych, w miejscu zamieszkania klienta.

W ramach fazy testowania modelu istnieje możliwość wzięcia udziału w szkoleniach m.in.

z zakresu standardów obsługi klientów o specjalnych potrzebach, komunikacji interpersonalnej z os. niepełnosprawną słuchowo/ wzrokowo czy treningu uważności. 

Rekrutacja trwa do 10.07.2020 

Zapraszamy również na webinarium informacyjne, które odbędzie się 7.07.2020 o godz. 10.30! W trakcie spotkania zaprezentowane zostaną główne założenia projektu oraz odpowiemy na Państwa pytania. Zgłoszenia pod adresem: mobilny.urzednik@fundacja-spoleczna.pl 

Szczegółowe informacje oraz formularze rekrutacyjne dostępne są na stronach: 


https://fundacja-spoleczna.pl/projekty/mobilny-urzednik-poprawa-dostepnosci-uslug-publicznych-dla-mieszkancow-o-szczegolnych-potrzebach/#1588152879102-2285f2d0-3cdd lub 

https://rops.poznan.pl/nasze-projekty/mobilny-urzednik/

Poleć innym:

link do konta twitter link do konta facabook link do konta google plus