Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że po podpisaniu umowy o dofinansowanie projektu w ramach FEDS 2021-2027 do rozliczania projektu są Państwo zobowiązani wykorzystywać Centralny System Teleinformatyczny 2021 (CST2021). Główną aplikacją CST2021 jest SL2021, za pomocą którego będą przekazywane m.in. wnioski o płatność, korespondencja i zamówienia publiczne.
Poniżej znajduje się wykaz dokumentów i instrukcji dotyczących poszczególnych części systemu.
Regulamin bezpiecznego użytkowania CST2021
Instrukcja użytkownika SL2021 – Projekty (m.in. informacje o projekcie, wnioskowanie o wprowadzenie zmian w projekcie, zarządzanie dostępem do projektów)
Instrukcja użytkownika SL2021 – Wnioski o płatność
Instrukcja_użytkownika SL2021_Wnioski o platność
Instrukcja Beneficjenta SL2021 – Baza personelu
Do czasu uruchomienia dedykowanego modułu w CST2021 dane należy przygotować w pliku xls (wzór) Baza personelu wersja do importu zgodnie z poniższą instrukcją i przekazywać w module korespondencja
Instrukcja użytkownika SL2021_Baza personelu
.
Instrukcja Beneficjenta SL2021 – Harmonogram płatności
Do czasu uruchomienia dedykowanego modułu w CST2021 dane należy przygotować w pliku xls (wzór) Harmonogram płatności wersja do importu zgodnie z poniższą instrukcją i przekazywać w module korespondencja.
Instrukcja Beneficjenta SL2021_ Harmonogram płatności
Instrukcja Beneficjenta SL2021 – Zamówienia Publiczne
Instrukcja Beneficjenta SL2021_Zamówienia publiczne
Instrukcja Beneficjenta SL2021 – Korespondencja
Instrukcja Beneficjent SL2021_Korespondencja
Instrukcja Użytkownika SL2021 – Granty
Instrukcja Użytkownika SL2021 – Instrumenty Finansowe
Instrukcja SL2021_Instrumenty Finansowe
CST2021_importer IF-ostateczni odbiorcy
Informujemy również, ze do instrukcji mogą zostać opublikowane uszczegółowienia, które będą zamieszczane w aktualnościach FEDS 2021-2027.
Problemy merytoryczne związane z rozliczaniem projektów można zgłaszać opiekunom projektów.
W sprawie problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem systemów prosimy o kontakt z administratorami właściwych instytucji
W sprawie problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem systemów prosimy o kontakt z administratorami właściwych instytucji:
- Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego – amiz.feds@dolnyslask.pl
- Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca – ami.feds@dip.dolnyslask.pl
- Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy – ami.feds@dwup.pl