Tytuł projektu: EDUKACJA I PARTNERSTWO BEZ BARIER – upowszechnienie
i zapewnienie wysokiej jakości edukacji przedszkolnej poprzez utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego, organizację dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci oraz podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w 16 wybranych placówkach na terenie WrOF (Wrocław, Kobierzyce, Sobótka, Miękinia, Oborniki Śląskie i Długołęka)
Wartość dofinansowania: ponad 8 mln zł
Wartość dofinansowania z UE: prawie 7 mln zł
Radosne i uśmiechnięte dzieci bawiące się z rówieśnikami, zadowoleni rodzice, którzy ze spokojem docierają do pracy – to był priorytet dla pomysłodawców tego projektu. W 14 przedszkolach i 2 oddziałach przedszkolnych we Wrocławiu i w okolicznych gminach (Oborniki Śląskie, Kobierzyce, Sobótka, Miękinia, Długołęka) powstało aż 600 nowych miejsc dla kilkulatków. Zakupiono także pomoce dydaktyczne oraz niezbędne wyposażenie. Dzieci maja również zajęcia dodatkowe m.in. stymulujące rozwój psychoruchowy. Z kolei nauczyciele mieli możliwość podnoszenia kompetencji w zakresie integracji sensorycznej czy wykorzystania internetu w edukacji przedszkolnej.
Beneficiary: The Wrocław Municipality
Title: EDUCATION AND PARTNERSHIP WITHOUT BORDERS- additional classes and more places in pre-schools for Wrocław and its vicinity
Project title: EDUCATION AND PARTNERSHIP WITHOUT BORDERS- promotion and ensuring of high quality of pre-school education through creating new units of pre-school education, organizing additional educational activities for children and increasing the qualifications of teachers in 16 selected facilities within the area of WrOF (Wrocław, Kobierzyce, Sobótka, Miękinia, Oborniki Śląskie and Długołęka)
Project value: over 8 million PLN
EU co – funding: almost 7 million PLN
Cheerful and happy children playing with their peers, satisfied parents who reach work at peace-this was the priority for the originators of this project. In 14 pre-schools and 2 pre-school units in Wrocław and its neighbouring municipalities (Oborniki Śląskie, Kobierzyce, Sobótka, Miękinia, Długołęka), as many as 600 new places for the youngsters were created. Also, didactic aids and the necessary equipment were purchased. Children may also attend additional activities, such as ones that stimulate their psychomotor development. On the other hand, the teachers had the possibility to increase their competencies in the scope of sensory integration or the use of internet in pre-school education.