UWAGA: Zmiana sposobu informowania o poprawie wniosków o dofinansowanie(dotyczy naborów ogłoszonych od dnia 02.09.2017r.)
Na podstawie art. 41 ust. 2 pkt. 7b, art. 43 oraz art. 50 ustawy wdrożeniowej komunikacja między Wnioskodawcą a IOK odbywała się będzie elektronicznie za pośrednictwem Systemu Naboru i Oceny Wniosków (SNOW) poprzez Moduł „Wiadomości” w Generatorze Wniosków o dofinansowanie EFRR, za wyjątkiem pisemnej informacji o zakończeniu oceny projektu.
Wniosek o dofinansowanie projektu (również po poprawie) złożony musi być zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej za pomocą Generatora Wniosków.
Terminy dla wezwań do uzupełnienia i/lub poprawy wniosku o dofinansowanie przekazane za pośrednictwem Modułu „Wiadomości” w Generatorze Wniosków liczą się od dnia następującego po dniu ich wysłania.
Żądanie potwierdzenia odbioru oraz automatyczne (w tym powtórne) powiadomienia nie zwalniają z obowiązku dotrzymania terminu wskazanego w wezwaniu, tj. liczonego od dnia następującego po dniu wysłania wezwania.
Wnioskodawca zobowiązuje się do odbioru korespondencji kierowanej do niego w ww. sposób. Nieprzestrzeganie wskazanej formy komunikacji (w szczególności, gdy Wnioskodawca nie odbierze przesłanego za pomocą SNOW wezwania) oznaczać będzie:
- negatywną ocenę projektu w przypadku niespełnienia przez projekt kryteriów wyboru projektów;
- pozostawienie wniosku o dofinansowanie bez rozpatrzenia w przypadku niespełnienia przez wniosek warunków formalnych i/lub niepoprawienia oczywistych omyłek.
Szczegółowe informacje dotyczące komunikacji zawarto w Regulaminach konkursów.
Komunikat – zmiana sposobu informowania o poprawie wniosków o dofinansowanie