Ikona wyszukiwania Szukaj
Nasze serwisy
logo nagłówka2
Ikona kola zebatego - ustawienia
Ikona wersji kontrastowej
Ikona powiekszenia czcionki
Ikona zmniejszenia czcionki

Nasze serwisy

DIP

Skorzystaj z systemu informatycznego

W celu wparcia Wnioskodawców w procesie starania się o środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, przed etapem podpisania Umowy o dofinansowanie, Instytucja Zarządzająca udostępniła narzędzia dla obsługi naborów. Są to dwa systemy dedykowane naborom z ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Priorytety I – VII) i Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytety VIII-X):

System Obsługi Wniosków Aplikacyjnych EFS Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (SOWA EFS RPDS)

jest narzędziem informatycznym przeznaczonym do obsługi procesu ubiegania się o środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Społecznego w perspektywie finansowej 2014 – 2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego.

Aby skorzystać z systemu, wejdź na stronę https://www.generator-efs.dolnyslask.pl/

Za pomocą SOWA EFS RPDS możesz:

  • Wypełnić i złożyć wniosek o dofinansowanie projektu w ramach aktywnego naboru do Instytucji Ogłaszającej Konkurs;
  • Organizować, przechowywać i zarządzać dokumentami;
  • Komunikować się i prowadzić korespondencję z Instytucją Ogłaszająca Konkurs.

Przed przystąpieniem do korzystania z systemu SOWA RPDS należy zapoznać się z Instrukcją użytkownika SOWA EFS RPDS dla Wnioskodawców/Beneficjentów



Pomoc w systemie SOWA

Pomoc w zakresie wypełniania wniosku można znaleźć w zakładkach „Pomoc” lub „Często zadawane pytania”.


W przypadku problemów technicznych zaleca się kontakt z działem wsparcia technicznego, zgodnie z dostępną procedurą. Karta elektronicznego formularza zgłoszenia błędu znajduje się w stopce pod linkiem Zgłoś problem.

Wsparcie techniczne obejmuje jedynie problemy związane z obsługą i nieprawidłowościami w funkcjonowaniu systemu, pojawiające się podczas jego użytkowania. Wsparcie techniczne nie służy wyjaśnieniu kwestii merytorycznych związanych z wypełnianymi wnioskami lub fiszkami.

Procedura zgłaszania problemów z obsługą oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu Systemu SOWA EFS RPDS dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Dokument ten zawiera istotne informacje dotyczące kontaktu z linią wsparcia dla użytkowników SOWA EFS RPDS.

System SNOW (system naborów i obsługi wniosków)

jest narzędziem informatycznym przeznaczonym do obsługi procesu ubiegania się o środki pochodzące z EFRR w perspektywie finansowej 2014 – 2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego. Dedykowany jest również dla pracowników obsługujących wnioskodawców oraz ekspertów, oceniających wnioski. System informatyczny (SNOW) służy do wspierania działań związanych z obsługą projektu od momentu złożenia wniosku o dofinansowanie, aż do momentu wyboru wniosku do dofinansowania.

Aby skorzystać z systemu, wejdź na stronę: https://snow-umwd.dolnyslask.pl/ a w przypadku ZIT AW pod adresem https://snow-ipaw.dolnyslask.pl.

Za pomocą SNOW możesz:

  • Wypełnić i złożyć wniosek o dofinansowanie projektu w ramach aktywnego naboru do Instytucji Ogłaszającej Konkurs (zwanej.: IOK);
  • Poprawić zwolniony do edycji wniosek wraz z załącznikami i ponownie odesłać go do IOK.
  • Gromadzić w jednym miejscu wnioski i związaną z nimi korespondencję, zarówno u wnioskodawcy jak również  u pracowników IOK.



Pomoc w systemie SNOW

W przypadku problemów technicznych zaleca się kontakt z działem wsparcia technicznego: pn.-pt. 07:30 – 15:00 tel. (71) 776-99-37, adresem mailowy: GWND@dolnyslask.pl.

Wsparcie techniczne obejmuje jedynie problemy związane z obsługą i nieprawidłowościami w funkcjonowaniu systemu, pojawiające się podczas jego użytkowania. Wsparcie techniczne nie służy wyjaśnieniu kwestii merytorycznych związanych z wypełnianymi wnioskami lub fiszkami.

Procedura zgłaszania problemów z obsługą oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu Systemu SNOW  dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Problemy w zakresie merytorycznym należy kierować do Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich.



Pytania merytoryczne należy kierować w odrębnym trybie do właściwej Instytucji Ogłaszającej Konkurs

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu

Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, pokój nr 300

50-411 Wrocław,

Infolinia:  801 700 008

tel.:  (71) 776 95 01, (71) 776 96 51,  (71) 776 97 64, (71) 776 97 65

fax.:  (71) 776 98 41

e-mail: pife@dolnyslask.pl, pife@dolnyslask.pl

Punkt jest czynny:

w poniedziałki w godzinach 7.30-17.30

w pozostałe dni robocze w godzinach 7.30-15.30

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy

Al. Armii Krajowej 54 pok.100 – I piętro

50-541 Wrocław

tel. (71) 397 41 10/11, infolinia: 800 300 376

e-mail: promocja@dwup.pl

Punkt jest czynny:

poniedziałek – piątek 7.30-15.30

SL2014

SL2014 (aplikacja główna centralnego systemu teleinformatycznego) jest systemem prowadzonym na poziomie krajowym i wspiera realizację wszystkich programów współfinansowanych z Funduszy Europejskich 2014-2020. Z SL2014 połączone są systemy informatyczne prowadzone w ramach poszczególnych programów.

Po podpisaniu Umowy o dofinansowanie w celu rozliczenia projektów musisz korzystać z systemu SL2014.

System dostępny jest pod adresem: https://sl2014.gov.pl/FLogin/FLogin.aspx



System SL2014 umożliwia Ci:

  • obsługę projektu od momentu podpisania umowy;
  • składanie wniosków o płatność;
  • kontaktowanie się z instytucją odpowiedzialną za działanie lub poddziałanie, z którego otrzymałeś dofinansowanie na realizację swojego projektu.

Dostęp do systemu uzyskasz w momencie rejestracji Twojej umowy/decyzji o dofinansowanie w systemie przez instytucję udzielającą wsparcia. Po jej zapisaniu w systemie wszystkim osobom upoważnionym do wykonywania w Twoim imieniu czynności w SL2014, które zgłosiłeś przekazując Wnioski o nadanie/zmianę/wycofanie dostępu dla osoby uprawnionej w ramach SL2014 zostaną utworzone konta w Aplikacji obsługi wniosków o płatność. Na adresy email podane na Wnioskach o nadanie/zmianę/wycofanie dostępu dla osoby uprawnionej zostaną przesłane wiadomości o utworzeniu kont. Od tego momentu osoby uprawnione będą mogły pracować w systemie tworząc wnioski o płatność, harmonogramy płatności, korzystać z modułu korespondencja itd.

 

Wniosek o nadanie zmianę i wycofanie dostępu dla osoby uprawnionej w ramach SL2014

 



Ważne:

Logowanie do systemu odbywa się wyłącznie za pomocą ePUAP lub certyfikatu kwalifikowanego, czyli każda z osób uprawnionych, aby móc pracować w systemie musi mieć profil zaufany ePUAP lub inny certyfikat kwalifikowany.

Logowanie za pomocą Loginu i hasła (trzeci sposób logowania) dostępny jest tylko w przypadku awarii ePUAP (jest to awaryjny sposób logowania). W tym przypadku Loginem jest Twój nr PESEL (lub adres e-mail dla Beneficjentów zagranicznych), a hasło należy uzyskać poprzez wybór opcji „Wyślij hasło” dostępnej na stronie logowania do systemu.

W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat pracy w systemie zachęcamy do zapoznania się z multimedialną instrukcją SL2014 oraz Podręcznikami Beneficjenta:


Podręcznik Beneficjenta jest instrukcją pracy w SL2014, której celem jest przybliżenie funkcjonalności Systemu użytkownikom upoważnionym do jego obsługi. Za opracowanie niniejszego podręcznika odpowiada Ministerstwo Rozwoju, natomiast Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dokonała uzupełnienia zapisów, dostosowując tym samym jego treść do zasad obowiązujących projekty dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Pomoc w systemie SL2014

W sprawie problemów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów w SL2014 należy się kontaktować z opiekunami projektów, natomiast problemy techniczne należy zgłaszać wysyłając Formularz zgłaszania problemów na adres: amiz.rpds@dolnyslask.pl.

Formularz zgłaszania problemów

Poleć innym:

link do konta twitter link do konta facabook link do konta google plus

Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś

Zapraszamy na nową stronę


Jeśli szukasz informacji o programie Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 - zapraszamy na nową stronę https://funduszeuedolnoslaskie.pl/

 

 

Jeśli szukasz informacji o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego 2014-2020  - pozostań na tej stronie .

This will close in 0 seconds